Kenniscentrum

Snel en deskundig advies

Loon Salarissoftware begrijpt het belang van een goede helpdesk. U hebt als verloner natuurlijk te maken met de salarissen, en die zijn vaak al ingewikkeld genoeg. Maar u hebt ook van doen met de Belastingdienst voor de loonaangifte, met pensioenverzekeraars voor de Opgaven loon en premie, met banken voor de loonbetalingen, met uw boekhouder, steeds wisselende wet- en regelgeving, enzovoort.

 

Met andere woorden: verlonen kan soms best lastig zijn. Dan wilt u bij vragen terug kunnen vallen op een deskundig en snel advies. Bij het Loon Kenniscentrum krijgt u dat.

Van de hoed en de rand

Van onze 21 collega’s werken er maar liefst acht op het Kenniscentrum. Voordat een werknemer van Loon Salarissoftware op het Kenniscentrum voor u aan de slag mag gaan, heeft hij of zij minstens twee jaar ervaring op ons eigen LoonServiceBuro, en wordt daarna grondig ingewerkt door ervaren collega’s. Alle Kenniscentrum-medewerkers weten dus van de hoed en de rand. Uiteraard worden zij voortdurend bijgeschoold en weten ze precies wat er speelt in lonenland.

Loon kenniscentrum

Korte wachttijden

De wachttijden op het Kenniscentrum zijn kort. We streven ernaar u binnen één werkdag te beantwoorden. Maar vaak is het antwoord er sneller dan dat. En de hulp is uiteraard gratis en onbeperkt, want inbegrepen in uw jaarlijkse Loon-abonnement.

Gratis

We hebben het liefst dat u uw vragen aan ons Kenniscentrum mailt, zodat we u ook antwoord kunnen geven als u niet op uw werk zit, of anderszins niet bereikbaar bent. Bellen kan ook, dan noteren onze servicedesk-medewerkers uw vraag, en bellen we u terug. Op onze kosten, dus.

Antwoorden online

Overigens, door onze uitgebreide data-base met FAQ’s en handleidingen vindt u vaak zelf het antwoord al, via onze website mijnloon.nl. U typt uw vraag in, en de website toont u het antwoord. Handig, want zo kunt u gelijk verder met uw werk.

Historie bekend

Als extra service houden we uw historie bij. Dus als u het Kenniscentrum mailt of belt over een (eerdere) kwestie dan kunnen zij u goed voorbereid te woord staan. U hoeft dan niet het hele verhaal opnieuw te doen. En da’s wel zo prettig, natuurlijk.