Als de
inloggegevens niet kloppen, krijgt Loon een melding terug van Twinfield:
Afbeelding: Inloggegevens Twinfield niet
correct
Er is dan een fout met uw inloggegevens. Corrigeer deze en probeer het opnieuw.
Als het inloggen lukt, moet de rest van de gegevens ook kloppen. Zo moet de
periode openstaan, en moeten de grootboeknummers in Twinfield bestaan. Is
bijvoorbeeld het grootboeknummer er niet, dan verschijnt de volgende (terug)melding
van Twinfield:
Afbeelding:
Grootboeknummer niet correct
U hebt in dit geval naar een grootboeknummer (1700) willen exporteren dat niet
bestaat in Twinfield. Loon geeft de opdracht aan Twinfield, en de melding die hier
getoond wordt, is het antwoord van Twinfield. Het enige wat Loon doet, is het
tonen van Twinfields antwoord.
Export journaalpost naar Twinfield
Wat als de gegevens bij Twinfield niet kloppen?
« Exporteren per afdeling | Terug naar boven | Exporteren per afdeling lukt niet? » |