We willen graag gebruikmaken van cookies.

  Cookie-instellingen

Export journaalpost naar Twinfield

Wat als de gegevens bij Twinfield niet kloppen?

Als de inloggegevens niet kloppen, krijgt Loon een melding terug van Twinfield:

Loon salarissoftware Afbeelding: Inloggegevens Twinfield niet correct
Afbeelding: Inloggegevens Twinfield niet correct

Er is dan een fout met uw inloggegevens. Corrigeer deze en probeer het opnieuw.

Als het inloggen lukt, moet de rest van de gegevens ook kloppen. Zo moet de periode openstaan, en moeten de grootboeknummers in Twinfield bestaan. Is bijvoorbeeld het grootboeknummer er niet, dan verschijnt de volgende (terug)melding van Twinfield:

Loon salarissoftware Afbeelding: Grootboeknummer niet correctAfbeelding: Grootboeknummer niet correct

U hebt in dit geval naar een grootboeknummer (1700) willen exporteren dat niet bestaat in Twinfield. Loon geeft de opdracht aan Twinfield, en de melding die hier getoond wordt, is het antwoord van Twinfield. Het enige wat Loon doet, is het tonen van Twinfields antwoord.