We willen graag gebruikmaken van cookies.

  Cookie-instellingen

Deskundig Kenniscentrum

Snel en deskundig advies

Loon Salarissoftware begrijpt het belang van een goede helpdesk. U hebt als verloner natuurlijk te maken met de salarissen, en die zijn vaak al ingewikkeld genoeg. Maar u hebt ook van doen met de Belastingdienst voor de loonaangifte, met pensioenverzekeraars voor de Opgaven loon en premie, met banken voor de loonbetalingen, met uw boekhouder, steeds wisselende wet- en regelgeving, enzovoort.

 

Met andere woorden: verlonen kan soms best lastig zijn. Dan wilt u bij vragen terug kunnen vallen op een deskundig en snel advies. Bij het Loon Kenniscentrum krijgt u dat.

Van de hoed en de rand

Van onze twintig collega’s werken er maar liefst acht op het Kenniscentrum. Voordat een werknemer van Loon Salarissoftware op het Kenniscentrum voor u aan de slag mag gaan, heeft hij of zij minstens twee jaar ervaring op ons eigen LoonServiceBuro, en wordt daarna grondig ingewerkt door ervaren collega’s. Alle Kenniscentrum-medewerkers weten dus van de hoed en de rand. Uiteraard worden zij voortdurend bijgeschoold en weten ze precies wat er speelt in lonenland.

Loon kenniscentrum

Korte wachttijden

De wachttijden op het Kenniscentrum zijn kort. We streven ernaar dat u binnen één werkdag antwoord ontvangt. Maar vaak is het antwoord er sneller dan dat. En de hulp is uiteraard gratis en onbeperkt, want inbegrepen in uw jaarlijkse Loon-abonnement.

Via Loon Portaal

Het is het handigst dat u uw vragen aan ons Kenniscentrum stelt via het Loon Portaal, zodat u ook antwoord ontvangt als u niet op uw werk zit, of anderszins niet bereikbaar bent. Blijkt uit uw bericht dat het handiger is dat u toch even wordt gebeld? Dan neemt ons Kenniscentrum uiteraard telefonisch contact met u op.

Antwoorden online

Door onze uitgebreide data-base met FAQ’s en handleidingen vindt u vaak zelf het antwoord al, via het Loon Portaal, Vraag. U typt uw vraag in, en de website toont u het antwoord. Handig, want zo kunt u gelijk verder met uw werk.

Historie bekend

Als extra service houden we uw historie bij. Dus als u het Kenniscentrum benadert over een (eerdere) kwestie dan kunnen zij u goed voorbereid te woord staan. U hoeft dan niet het hele verhaal opnieuw te doen. En da’s wel zo prettig, natuurlijk.

Maar we zijn niet de Belastingdienst of het UWV...

We weten veel maar we zijn niet het Kenniscentrum van de Belastingdienst, het MinFin, UWV of uw pensioenverzekeraar. Over inhoudelijke vragen op hun vlak mogen en kunnen wij geen uitspraken doen. Daarvoor dient u zich tot de betreffende organisatie zelf te wenden.